Czy wszystkie towary wystawione w sklepie są dostępne od ręki ?
Przeważnie tak, zdarza się jednak, że danego produktu nie ma obecnie na stanie ( o czym informujemy w statusie dostępnośći produktu ).
Wtedy towar sprowadzamy od dystrybutora ( czas 1-5 dni ). Jeżeli towar w ogóle nie jest dostępny w Polsce, zamówienie zostaje anulowane a Klient informowany.
Kupiłem produkt i co dalej ?
Po otrzymaniu zamówienia mailem jest przesyłane potwierdzenie zamówienia, następnie w momencie gdy produkty są gotowe do wysyłki - akceptacja zamówienia . Wtedy należy wpłacić należną kwotę ( w przypadku wybrania przedpłaty za towar ) lub oczekiwać przesyłki za pobraniem.
Jakie są formy płatności ?
Dla zamówień wysyłkowych:
przedpłata - przelew bankowy , lub płatnosci przez system DOTPAY
za pobraniem - płatnosć przy odbiorze u kuriera
Przy zakupach w naszym sklepie w Mikołowie:
płatność gotówką
płatnosć kartą płatniczą
raty przez Santander Consumer BANK S.A.
Witryna korzysta z plików cookie. Możesz wyłączyć ten mechanizm w ustawieniach przeglądarki. Więcej na ten temat znajdziesz w naszej Polityce prywatności » Ok, zamykam