LANTIS MOTOCYKLE
  • UL. ŁĄCZNA 109
  • 43-195 MIKOŁÓW
  • +48 (32) 322 10-51
  • +48 691 744 939

FAQ


Czy wszystkie towary wystawione w sklepie są dostępne od ręki ? 

Przeważnie tak, zdarza się jednak, że danego produktu nie ma obecnie na stanie ( o czym informujemy w statusie dostępnośći produktu ).
Wtedy towar sprowadzamy od dystrybutora  ( czas 1-5 dni ). Jeżeli towar w ogóle nie jest dostępny w Polsce, zamówienie zostaje anulowane a Klient informowany. 


Kupiłem produkt i co dalej ? 

Po otrzymaniu zamówienia mailem jest przesyłane potwierdzenie zamówienia, następnie w momencie gdy produkty są gotowe do wysyłki - akceptacja zamówienia . Wtedy należy wpłacić należną kwotę ( w przypadku wybrania przedpłaty za towar ) lub oczekiwać przesyłki za pobraniem.


Jakie są formy płatności ?

Dla zamówień wysyłkowych:
przedpłata - przelew bankowy , lub płatnosci przez system DOTPAY
za pobraniem  - płatnosć przy odbiorze u kuriera 

Przy zakupach w naszym sklepie w Mikołowie: 
płatność gotówką
płatnosć kartą płatniczą
raty przez Santander Consumer BANK S.A.